vineri, 14 ianuarie 2011

Instruirea MLM in era internetului

Aparitia internetului a modificat modul in care comunica si modul in care facem afaceri si acest lucru a afectat si industria MLM. Lucrurile pe care le necesare pentru a învăţa în scopul de a construi downline dvs. şi a începe de prospectare a fost standard destul de mult şi a rămas aceeaşi de ani de zile. Odată ce lor cele mai bune materiale de instruire MLM a fost tipărit nu a fost nevoie de schimbare, deoarece rareori un nou mod ar putea veni să-l justifice.

Acum muta rapid înainte de a prezenta şi de a găsi te lipite pe ecranul dvs. de lectură acest lucru pe dvs. de web-browser-ul prin intermediul internetului. alegerea de preferinta pentru obtinerea de informatii, nu numai pentru tine, dar pentru alte milioane de utilizatori din întreaga lume. Această schimbare forţată a mii de distribuitori pentru a trece la această direcţie în scopul de a recruta noi membri pentru oportunitatea lor, dar, din păcate, de formare MLM online, care este oferit din partea companiilor este primitiv, în cele mai bune cazuri.

Web-ul este un loc unde singura constantă este schimbarea şi se întâmplă prea repede pentru ca cineva să urmeze toate noile evoluţii. Companiile de marketing de reţea, într-un mod similar, nu au fost capabili să se adapteze şi prinde din urmă cu tot ce e nou care vine din când în când asupra lumii online, precum şi modificările metodele pe care cineva poate folosi în scopul de a genera conduce sau comportament multi său la nivel de marketing de afaceri.

Desigur, în scopul de a acoperi acest decalaj, mai multe soluţii de la terţi au fost dezvoltate pentru a ajuta distribuitorii în această zonă cu MLM succes de formare. Unii au mers chiar mai departe prin oferirea unor instrumente de recrutare pentru a ajuta membrii construirea lor de afaceri de origine, precum magnetic sponsorizarea de la Mike Dillard sau marketer renegat reţea de Ann Sieg.

Există, de asemenea, multe Distribuitorii care a creat sistemele lor private care au în comun cu cele pe care le sponsor la downline lor în oportunitate de afaceri la care participă. Aceste persoane reinvestit o parte din venitul lor reziduale în scopul de a ajuta pe cei din organizaţia lor de a face bani online, în timp ce lucra la domiciliu, în condiţii favorabile, comparativ cu media participant în industrie. Acestea sunt lideri care au grijă de cele pe care le recruta şi au, evident, de resursele economice să facă acest lucru.

Dar ar fi companiile adapta şi începe predarea şi educarea membrilor lor cu privire la modul de a reuşi online?
Din păcate, lucrurile sunt foarte greu în această direcţie şi este aproape imposibil pentru ei să facă un 100%. Ei nu ar reuşi să o fac pentru că de momentul în care ar începe spune la seminarii despre metoda noua următoare pentru recrutare ar fi devenit deja istorie. Ele sunt prea mari şi lipsa flexibilitatea necesară pentru a ajunge la viteza corespunzătoare de punere în aplicare care să le permită să servească membrilor lor pe acest domeniu.
Desigur, aceasta nu înseamnă că ele nu vor putea să înceapă de bază care oferă Internet de formare MLM, dar pentru a obţine dincolo de acest punct este nerealist. În mod clar responsabilitatea mult se află pe sponsor şi echipa în pregătirea de noi membri pentru construirea lor de afaceri şi pentru individ.
Ia Training MLM şi cunoştinţe care vă pot ajuta să reuşească în orice oportunitate de marketing multinivel. Pune bazele unei afaceri de la domiciliu de succes de la început şi atinge obiectivele mai rapid.

Niciun comentariu: